منو

سوالات متداول

موضوع موردنظرتان را جستجو کرده یا از دسته‌بندی زیر انتخاب کنید

بازگشت
آیا گوشی‌های خریداری شده از موبیلو ، وارد شبکه می‌شوند و از کار نمی‌افتند؟

موبیلو به تمام خریدارانش تضمین می‌دهد که هیچکدام از گوشی‌های خریداری شده از این مجموعه، مشکلی در آنتن‌دهی نخواهند داشت. ما به شما این اطمینان را می‌دهیم که چنانچه پس از دریافت مرسوله، گوشی در سامانه همتا رجیستر نشده بود، شما می‌توانید با هماهنگی با مرکز تماس موبیلو نسبت به مرجوعی گوشی اقدام نمایید. ضمنا خواهشمند است با استفاده از سیستم استعلام سامانه همتا قبل از باز کردن جعبه گوشی از رجیستری آن اطمینان حاصل فرمایید.کد فعالسازی و کارت گارانتی به همراه گوشی خریداری شده برای شما ارسال می‌گردد و فعالسازی گوشی طبق دستورالعمل درج شده بر روی کارت گارانتی و به عهده خریدار می‌باشد. همچنین کد فعالسازی گوشی خریداری شده، در سیستم اطلاعاتی شرکت گارانتی‌کننده نیز موجود است.در نظر داشته باشید که ممکن است در برخی موارد، ثبت رجیستری تلفن همراه توسط شرکت واردکننده با فاصله زمانی کمی در سامانه همتا صورت پذیرد.از اعتماد و خرید شما سپاسگزاریم.

پرتکرارترین پرسش‌ها

فعال سازی گوشی در سامانه همتا کد #۷۷۷۷* را در شماره‌گیر گوشی وارد کرده و روی آیکون تماس ضربه بزنید. گزینه‌ی شماره‌ی ۲، فعال‌سازی است. پس، کیبورد را به انگلیسی تغییر داده و عدد ۲ را وارد کنید. در صفحه‌ی بعد، باید کد IMEI گوشی خود را وارد کنید. این کد روی جعبه‌ی گوشی درج […]

مشاهده توضحیات تکمیلی
فیلتر بر اساس شهر محصول
فروشگاه اینترنتی موبیلو
فیلتر بر اساس شهر محصول
تماس با ما
شما این محصولات را انتخاب کرده اید0
empty-cart

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

جهت مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر مراجعه نمایید.
فروشگاه اینترنتی موبیلو